Judas Priest - Defenders Of The Faith

Polskie Forum Dyskusyjne
Teraz jest 22 wrz 2017, o 08:14

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 9 sie 2012, o 16:29 
Offline
Stained Class King
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 mar 2008, o 13:54
Posty: 5847
Obrazek


koleś wspomina o tym pod koniec, lol


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 sie 2012, o 17:02 
Offline
Bloodsucker
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lut 2012, o 21:53
Posty: 545
O w morde... :P Zawsze mialem takie przeczucie:P

_________________
http://sklepdragon.cba.pl/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 sie 2012, o 17:09 
Offline
Stained Class King
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 mar 2008, o 13:54
Posty: 5847
http://news.google.com/newspapers?nid=1 ... 22,3240666

tu na dole z kolei zdementowane


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 sie 2012, o 17:15 
Offline
Bloodsucker
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lut 2012, o 21:53
Posty: 545
Bob Halford?

_________________
http://sklepdragon.cba.pl/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 sie 2012, o 17:16 
Offline
Stained Class King
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 mar 2008, o 13:54
Posty: 5847
ta, Rob=Bob


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 sie 2012, o 17:17 
Offline
Bloodsucker
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lut 2012, o 21:53
Posty: 545
Bob Halford moze i w pornosie nie gral ale Rob Halford napewno:P

_________________
http://sklepdragon.cba.pl/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 sie 2012, o 17:45 
Offline
Green Manalishi

Dołączył(a): 20 gru 2011, o 00:52
Posty: 323
:lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 sie 2012, o 11:34 
Offline
Green Manalishi

Dołączył(a): 20 gru 2011, o 00:52
Posty: 323
Pokazalam ten artykul kumpeli - wielbicielce Roba...
No i szuka teraz dziewczyna tego filmu, szuka... :lol: :lol: :lol:
A jak to mowia, kto szuka ten znajduje :lol: :twisted: :lol: :twisted: :lol: :twisted:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 sie 2012, o 09:12 
Offline
Bloodsucker
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lut 2012, o 21:53
Posty: 545
Nie znajdzie :P Kumpel juz szukal :P

_________________
http://sklepdragon.cba.pl/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 sie 2012, o 12:23 
Offline
Green Manalishi

Dołączył(a): 20 gru 2011, o 00:52
Posty: 323
A to bardzo zla wiadomosc... :?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 sie 2012, o 12:58 
Offline
Stained Class King
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 mar 2008, o 13:54
Posty: 5847
Kumpel? Przyznaj się, że sam sobie chciałeś obejrzeć sprzęt Roba :mrgreen: .

@Liselle - niech szuka. Naprawdę można dużo zdziałać, nawet samemu i z teoretycznie ograniczonymi siłami. Przecież ten film może funkcjonować pod zupełnie inną nazwą. Rob chyba miał wtedy długie włosy, co? Dziewczyn było kilka. Nagrany w UK. Dodając fakt, że to raczej mocno vintage'owy pornos, to obszar poszukiwań jest BARDZO zawężony :) .

Może to zupełnie co innego, ale ja np. znalazłem konkretne klipy, które potwierdzają 4 oktawy Roba, a przecież nie jestem jakimś nadzwyczajnym szperaczem :wink: . To zajebista satysfakcja widzieć, że na jakichś forach albo w artykułach ludzie przytaczają znalezione przeze mnie C#6 :twisted: . Cały czas poluję na mityczne G#6 z 1975 roku, ale raczej będzie bardzo trudno, bo jeśli istnieją jakieś bootlegi, to pewnie leżą u kogoś na strychu w zakurzonym kartonie. Nie ma to jakiegoś znaczenia, w sumie i tak było pewnie przypadkowym piskiem, ale takie już mam hobby :twisted: .


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 sie 2012, o 21:09 
Offline
Devil Digger
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 sty 2011, o 16:11
Posty: 827
Przecież ten film naprawdę może istnieć - już nie raz przekręcano imię i nazwiska Robcia - pewnie wszyscy znamy południowo amerykańskie plakaty z wizerunkiem Halfiego (dokładnie z US Festival) z podpisem: "Robert Helford". ;-)

Ciekawe tylko czy ten pornos to gejowski czy heterycki, no i ciekawe czy Rob miał całą swoją uprząż na Nim ;-)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 sie 2012, o 21:41 
Offline
Heart Of A Lion
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 gru 2010, o 19:27
Posty: 1244
Lokalizacja: Pawłowice
Ja tam wierzę że z Robcia to swój chłop i jakieś laseczki zadowolił :P
Oczywiście, że gdzieś mógłby zostać nagrany taki film, ale raczej wątpię czy ktoś wrzuciłby go na neta, choć wszystko możliwe bowiem niezbadane są głębiny tegoż świata :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 sie 2012, o 22:34 
Offline
Metal God
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lip 2004, o 16:25
Posty: 19459
Lokalizacja: Neverland
no przecież pisze jak byk "excplicit scenes with three or four girls". Myers zna fachową terminologię to powie wam jak to się nazywa :P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 sie 2012, o 01:24 
Offline
Green Manalishi

Dołączył(a): 20 gru 2011, o 00:52
Posty: 323
Topsze.... powiem kumpeli coby nie ustawwala w poszukiwaniach...
Sorry za literowki, ale zabawiam znajomych z Polski, i wlasnie wypilismy w trojke 3 flasze wina... no... moze ciut wiecej... weic cokolwiek nie niestem kumata....
Co ja bym dala za taki film ukazujacy Glenna lub KK w akcji....??? :mrgreen:
KK ponoc chcial byc gwiazda porno... Kiedy wypelnil taka ankiete do timelife'u...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 sie 2012, o 20:37 
Offline
Prisoner Of Your Eyes
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 kwi 2003, o 13:05
Posty: 2672
Darujcie sobie...taki film nie istnieje...bujda na resorach....

_________________
Halford potrafi zaśpiewać wszystko, ten wokal tworzy historię, w tym głosie jest siła i melodia, lekkość i powaga, cały tragizm i wrażliwość świata tego, i wszyscy… Robert Plant, a nawet Bon Jovi.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 sie 2012, o 21:04 
Offline
Green Manalishi

Dołączył(a): 20 gru 2011, o 00:52
Posty: 323
Napisz to tej kolezance, wiesz ktorej ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 sie 2012, o 22:40 
Offline
Metal God
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lip 2004, o 16:25
Posty: 19459
Lokalizacja: Neverland
tak btw, dla przypomnienia w temacie (pewnie nie wszyscy znają ;) )


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 sie 2012, o 19:13 
Offline
Devil Digger
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 sty 2011, o 16:11
Posty: 827
Rob jest genialny w tym drugim fragmencie ;-)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 sie 2012, o 20:42 
Offline
Heart Of A Lion
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 gru 2010, o 19:27
Posty: 1244
Lokalizacja: Pawłowice
Aż się wkurwiłem na Mickey'ego za to chamskie pchnięcie Roba. Dobrze że potem zadzwonił po gliny!
W sumie ten cały "Spun" to ponoć niezły film w klimacie "Las Vegas Parano", muszę go w międzyczasie obejrzeć.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL