Judas Priest - Defenders Of The Faith

Polskie Forum Dyskusyjne
Teraz jest 25 wrz 2017, o 22:21

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 200 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10

co sądzisz o nowych kawałkach?
nomad stwierdzi ze juz woli sluchac metalliki, a sinner ze "mechanical resonance to to nie jest" 50%  50%  [ 8 ]
nomad je zjedzie za mrok, ale sinnerowi skopią dupę. 19%  19%  [ 3 ]
nomad odnajdzie nutkę wagnera i stwierdzi ze Ajroni ze swoim AMOLAD mogą spierdalać, ale sinner wyśmieje je z w powodu "pseudoorkiestracyjnych smętów" 6%  6%  [ 1 ]
obaj będą się jarać nowymi kawałkami. 6%  6%  [ 1 ]
nie wiem o co chodzi, ale jestem tafferem i nostradamus to mój ulubiony album JP. 19%  19%  [ 3 ]
Liczba głosów : 16
Autor Wiadomość
PostNapisane: 5 cze 2008, o 22:07 
Offline
Machine Man
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwi 2003, o 17:35
Posty: 2361
Lokalizacja: Radomsko/Łódź
Czekam z niecierpliwością premiery:) Będę pierwszą osobą w Empiku, która kupi ten album :D:D

Zamknę się w pokoju i będę słuchał :D

Przynajmniej nie popsuje sobie wrażeń tym Rippem. Dostałem jeden kawałek od Keloxa i brzmiał strasznie :?

_________________
Priest... live!
:twisted: 17.06.2008 - Ostrava (CZ) - CEZ Arena :twisted:
:twisted: 26.02.2009 - Berlin (GER) - Max Schmelling Halle :twisted:
:twisted: 28.06.2011 - Praga (CZ) - O2 Arena :twisted:
:twisted: 10.08.2011 - KATOWICE (PL) - SPODEK :twisted:
:twisted: 14.04.2012 - KATOWICE (PL) - SPODEK :twisted:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 cze 2008, o 22:24 
Offline
Prisoner Of Your Eyes
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 kwi 2003, o 13:05
Posty: 2672
hehe....to ja bede pierwszy w empiku..nawiedzam manufakture :)

_________________
Halford potrafi zaśpiewać wszystko, ten wokal tworzy historię, w tym głosie jest siła i melodia, lekkość i powaga, cały tragizm i wrażliwość świata tego, i wszyscy… Robert Plant, a nawet Bon Jovi.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 cze 2008, o 22:25 
Offline
Prisoner Of Your Eyes
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 kwi 2003, o 13:05
Posty: 2672
magister napisał(a):
Bas nawet słychać :D


wszystko slychac...:)

_________________
Halford potrafi zaśpiewać wszystko, ten wokal tworzy historię, w tym głosie jest siła i melodia, lekkość i powaga, cały tragizm i wrażliwość świata tego, i wszyscy… Robert Plant, a nawet Bon Jovi.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 cze 2008, o 22:59 
Offline
Machine Man
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwi 2003, o 17:35
Posty: 2361
Lokalizacja: Radomsko/Łódź
@ Tipton

o! to w Łodzi będziesz?

Nie zdziw się jeśli punkt 10.00 jakiś koleś w koszulce JP będzie czekał pod dzrzwiami :lol:

Kto ostatni przy kasie stawia piwo! :P 8)

_________________
Priest... live!
:twisted: 17.06.2008 - Ostrava (CZ) - CEZ Arena :twisted:
:twisted: 26.02.2009 - Berlin (GER) - Max Schmelling Halle :twisted:
:twisted: 28.06.2011 - Praga (CZ) - O2 Arena :twisted:
:twisted: 10.08.2011 - KATOWICE (PL) - SPODEK :twisted:
:twisted: 14.04.2012 - KATOWICE (PL) - SPODEK :twisted:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 cze 2008, o 23:13 
Offline
Prisoner Of Your Eyes
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 kwi 2003, o 13:05
Posty: 2672
hehe...nie wiem, czy o 10 plyta juz dojdzie...dostaja paczki do 12tej hehe...ale potem mozemy smialo sie umowic na piwko 8)

_________________
Halford potrafi zaśpiewać wszystko, ten wokal tworzy historię, w tym głosie jest siła i melodia, lekkość i powaga, cały tragizm i wrażliwość świata tego, i wszyscy… Robert Plant, a nawet Bon Jovi.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 cze 2008, o 00:08 
Offline
Victim Of Changes
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 mar 2005, o 23:56
Posty: 1999
Lokalizacja: Old Vipertown
magister napisał(a):
Bas nawet słychać :D
Na następnej płycie dadzą się Ianowi wyżyć i pozwolą mu nagrać coś na wzór Bassivaders :D :D :D

_________________
http://www.metal.net.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 cze 2008, o 01:12 
Offline
Metal God
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lip 2004, o 16:25
Posty: 19459
Lokalizacja: Neverland
Tipton napisał(a):
hehe...nie wiem, czy o 10 plyta juz dojdzie...dostaja paczki do 12tej hehe...ale potem mozemy smialo sie umowic na piwko 8)


jak aor wychodzil to mieli go dopiero kolo 15.... inna sprawa to cena, znajac zycie trzeba bedzie zaplacic min. te 69,90 jak nie 5 zl drozej, wiec juz chyba bede wolal odebrac sobie w poniedzialek w rockserwisie za 62 :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 cze 2008, o 01:14 
Offline
Defender Of The Faith
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 sie 2005, o 19:03
Posty: 8720
Lokalizacja: Ripper from Hell
Tyrant napisał(a):
trzeba bedzie zaplacic min. te 69,90 jak nie 5 zl drozej, wiec juz chyba bede wolal odebrac sobie w poniedzialek w rockserwisie za 62 :wink:



a ten jak wylicza każdą złotówkę :lol:

_________________
Why so Serious?

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 cze 2008, o 01:19 
Offline
Metal God
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lip 2004, o 16:25
Posty: 19459
Lokalizacja: Neverland
no wlasnie nie, ostatnio cos za bardzo rozrzutny jestem, wiec trzeba troche przystopowac :wink: a poza tym, nie wiem czy bedzie mi sie chcialo w piatek ruszac dupe do centrum specjalnie po plyte (zwlaszcza ze nie mam pewnosci ze do tarnowskiego empiku dotrze w ten dzien :P )


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 cze 2008, o 07:24 
Offline
Victim Of Changes
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 mar 2005, o 23:56
Posty: 1999
Lokalizacja: Old Vipertown
Tyrant napisał(a):
Tipton napisał(a):
hehe...nie wiem, czy o 10 plyta juz dojdzie...dostaja paczki do 12tej hehe...ale potem mozemy smialo sie umowic na piwko 8)


jak aor wychodzil to mieli go dopiero kolo 15.... inna sprawa to cena, znajac zycie trzeba bedzie zaplacic min. te 69,90 jak nie 5 zl drozej, wiec juz chyba bede wolal odebrac sobie w poniedzialek w rockserwisie za 62 :wink:
To już sie boje ile u mnie w Jaśle bezie kosztowało.

_________________
http://www.metal.net.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 cze 2008, o 07:59 
Offline
Prisoner Of Your Eyes
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 kwi 2003, o 13:05
Posty: 2672
70 zl za 1,45 muzyki to nie za wysoka cena...

_________________
Halford potrafi zaśpiewać wszystko, ten wokal tworzy historię, w tym głosie jest siła i melodia, lekkość i powaga, cały tragizm i wrażliwość świata tego, i wszyscy… Robert Plant, a nawet Bon Jovi.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 cze 2008, o 08:37 
Offline
Heart Of A Lion
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwi 2003, o 08:19
Posty: 1110
Lokalizacja: Dolny Śląsk
W EMPIKU jest:

1. Cena rynkowa: 72,99 zł - Cena empik.com: 66,49 zł - 2 CD
2. Cena rynkowa: 129,99 zł Cena empik.com: 119,99 zł - 1 CD (UWAGA: Oprócz standardowego wydania (2CD), album ukazuje się także w specjalnej edycji z 48-stronicową książką w twardej oprawie oraz - ukłon w stronę kolekcjonerów - w boxie z 3 winylami, 2CD, 48-str. książką i plakatem.)
3. Cena rynkowa: 229,99 zł Cena empik.com: 210,99 zł - 3 AN

Wybieram ocję nr 2

_________________
Teściowa do Dominiki: " Nie słuchaj ich, to są diabły


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 cze 2008, o 10:57 
Offline
Prisoner Of Your Eyes
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 kwi 2003, o 13:05
Posty: 2672
oczywiscie opcja nr 3

_________________
Halford potrafi zaśpiewać wszystko, ten wokal tworzy historię, w tym głosie jest siła i melodia, lekkość i powaga, cały tragizm i wrażliwość świata tego, i wszyscy… Robert Plant, a nawet Bon Jovi.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 cze 2008, o 11:38 
Offline
Defender Of The Faith
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2004, o 20:42
Posty: 8446
To mówicie ziomki, że płytka już jest? :lol: :wink:

_________________
Tyś jest tu
I w każdym słowie mym
Słyszę Cię
I w każdym czynie mym
I w każdym dniu
Żyjesz w sercu mym


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 cze 2008, o 12:07 
Offline
Prisoner Of Your Eyes
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 kwi 2003, o 13:05
Posty: 2672
jest ale nie wsklepach :wink:

_________________
Halford potrafi zaśpiewać wszystko, ten wokal tworzy historię, w tym głosie jest siła i melodia, lekkość i powaga, cały tragizm i wrażliwość świata tego, i wszyscy… Robert Plant, a nawet Bon Jovi.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 cze 2008, o 13:00 
Offline
Defender Of The Faith
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 sie 2005, o 19:03
Posty: 8720
Lokalizacja: Ripper from Hell
ja sie chyba skuszę na standardową wersję - na inną mnie nie stać :wink:

_________________
Why so Serious?

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 cze 2008, o 14:49 
Offline
Jugulator

Dołączył(a): 7 kwi 2005, o 00:03
Posty: 6139
wogóle nie mam ciśnienia na ten album, posłucham tych utworów za jakiś czas, może w niedziele

_________________
Someone Chasing I Cannot Move


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 cze 2008, o 14:51 
Offline
Victim Of Changes
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 mar 2005, o 23:56
Posty: 1999
Lokalizacja: Old Vipertown
frogsmum napisał(a):
W EMPIKU jest:

1. Cena rynkowa: 72,99 zł - Cena empik.com: 66,49 zł - 2 CD
2. Cena rynkowa: 129,99 zł Cena empik.com: 119,99 zł - 1 CD (UWAGA: Oprócz standardowego wydania (2CD), album ukazuje się także w specjalnej edycji z 48-stronicową książką w twardej oprawie oraz - ukłon w stronę kolekcjonerów - w boxie z 3 winylami, 2CD, 48-str. książką i plakatem.)
3. Cena rynkowa: 229,99 zł Cena empik.com: 210,99 zł - 3 AN

Wybieram ocję nr 2
To u mnie w sklepie cena podstawowego wydanie napewno przekroczy 80 zł

_________________
http://www.metal.net.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 cze 2008, o 19:34 
Offline
Metal God
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lip 2004, o 16:25
Posty: 19459
Lokalizacja: Neverland
ciekawi mnie jak oni chca na jednym nosniku upchnac calego nostradamusa (opcja 2), chyba ze to jakis blad :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 cze 2008, o 19:36 
Offline
Prisoner Of Your Eyes
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 kwi 2003, o 13:05
Posty: 2672
to pomylka

_________________
Halford potrafi zaśpiewać wszystko, ten wokal tworzy historię, w tym głosie jest siła i melodia, lekkość i powaga, cały tragizm i wrażliwość świata tego, i wszyscy… Robert Plant, a nawet Bon Jovi.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 200 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL