Judas Priest - Defenders Of The Faith

Polskie Forum Dyskusyjne
Teraz jest 23 cze 2017, o 08:52

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Billy Idol
PostNapisane: 2 maja 2005, o 14:33 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 cze 2004, o 12:46
Posty: 7933
heavy metal to nie jest :lol: :wink: ale elementy hard rocka mozna wyłuskać z jego tworczosci :wink: ... przyznam od razu ze zadnej jego płyty w całosci nie słyszałem - ale juz od dawna znam takie kawałki jak Rebell Yell, White Wedding, Cradle Of Love czy świetny Shock To the System - poznałem te kawałki z teledysków w tv - ale ostatnio zessałem sobie jakis album The Best i znajdzie sie tam nieco wiecej niezłych utworów ale te ktore wymieniłem sa dla mnie nadal najlepsze - szczegolie Shock .. i Rebell Yell :twisted: ... z nowej płytki znam 2 kawałki w calosci a reszte z sampli zamieszczonych na stronie - nie powalaja - takie troche punk rockowe - chwilami niezły "brydny" vokal ale od zachwytów jestem daleki :wink:

_________________
some people never go crazy ... what truly boring lives they must lead


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 maja 2005, o 14:58 
Offline
Exciter
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 maja 2003, o 17:01
Posty: 5081
Mi sie podoba. Mam skladaka. Z ostatniej plyty slyszalem wiele razy singla w radiu, na poczatku jakos mnie nie przekonywal ale po n-tym przesluchaniu nieźle zrył beret.

_________________
Accept kopie dupe, Mechanical Resonance, rofl, szał ciał cycki na wierzchu, D.A.J.O. , facetos w rajtuzos, T.O.T.A.L. pomidorki, pozerze gówniarski, kostka iommiego, acz - kolwiek, lal^^, Majki, Wycofać albumy z Ripperem, Rob to falseciarz, Wygrać se bilet, /siostry Tyra/, skaczące brudasy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 maja 2005, o 15:00 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 cze 2004, o 12:46
Posty: 7933
GRINDER napisał(a):
Z ostatniej plyty slyszalem wiele razy singla w radiu, na poczatku jakos mnie nie przekonywal ale po n-tym przesluchaniu nieźle zrył beret.


a singiel to ktory to ??

ja mam Scream i Super Overdrive :twisted:

_________________
some people never go crazy ... what truly boring lives they must lead


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 maja 2005, o 15:05 
Offline
Exciter
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 maja 2003, o 17:01
Posty: 5081
Priest napisał(a):
GRINDER napisał(a):
Z ostatniej plyty slyszalem wiele razy singla w radiu, na poczatku jakos mnie nie przekonywal ale po n-tym przesluchaniu nieźle zrył beret.


a singiel to ktory to ??

ja mam Scream i Super Overdrive :twisted:


Scream. Dobry jest, nie odstaje moim zdaniem od starych hitow.

_________________
Accept kopie dupe, Mechanical Resonance, rofl, szał ciał cycki na wierzchu, D.A.J.O. , facetos w rajtuzos, T.O.T.A.L. pomidorki, pozerze gówniarski, kostka iommiego, acz - kolwiek, lal^^, Majki, Wycofać albumy z Ripperem, Rob to falseciarz, Wygrać se bilet, /siostry Tyra/, skaczące brudasy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 maja 2005, o 23:08 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 cze 2004, o 12:46
Posty: 7933
GRINDER napisał(a):
Scream. Dobry jest, nie odstaje moim zdaniem od starych hitow.


moze na równie bym go z nimi nie postawił ale jest w nim rock&roll hehe :D a wracajac jeszcze to starszych kawałkow to jak mogłem nie wymienic świetnego FLESH FOR FANTASY :twisted: :twisted: :twisted: :D

_________________
some people never go crazy ... what truly boring lives they must lead


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 maja 2005, o 23:35 
Offline
Victim Of Changes
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 mar 2005, o 23:56
Posty: 1999
Lokalizacja: Old Vipertown
mi podoba sie piosenka rebel yell resty nie znam zbytnio słyszłem tez white wedding zagrany później przez doro . z nowej płyty słyszłem jeden utwór sream i jest spoko


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 maja 2005, o 13:29 
Offline
Metal God
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lip 2004, o 16:25
Posty: 19459
Lokalizacja: Neverland
danko napisał(a):
mi podoba sie piosenka rebel yell resty nie znam zbytnio słyszłem tez white wedding zagrany później przez doro . z nowej płyty słyszłem jeden utwór sream i jest spoko


Niech zgadne-z plytki dolaczonej do marcowego TR? :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 maja 2005, o 13:32 
Offline
Victim Of Changes
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 mar 2005, o 23:56
Posty: 1999
Lokalizacja: Old Vipertown
Tyrant napisał(a):
danko napisał(a):
mi podoba sie piosenka rebel yell resty nie znam zbytnio słyszłem tez white wedding zagrany później przez doro . z nowej płyty słyszłem jeden utwór sream i jest spoko


Niech zgadne-z plytki dolaczonej do marcowego TR? :lol:
dokładnie z tej płytki ale do rebel yell i white wedding mam teledysk a tak poza tym to nie słyszałem duzo jego kawałków raz tylko u kuzynki przesłuchiwałem jakis album ale nie pamietam tytułu. Moze ktos poda jakąś dyskogrfie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 kwi 2006, o 13:30 
Offline
Bloodsucker
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 mar 2006, o 12:49
Posty: 624
hmm bardzo lubie, takie kawałki jak np. White Wedding, Rebell Yell czy Sweet Sixteen to prawdziwe mistrzostwo. oczywiscie ma tez troche kawałkow ktorych nie trawie.
ost płyta Devils Playground to dla mnie jeden z najlepszych albumów 2005 i najlepsza płyta Idola chociaz brakuje tu utworów na miare wymienionych wyzej to ejst najrowniejsza i praktycznie nie ma wiekszych wpadek.

danko napisał(a):
mi podoba sie piosenka rebel yell resty nie znam zbytnio słyszłem tez white wedding zagrany później przez doro .


to najgorszy cover Doro (ktora jest mistrzynia coverowania), teledysk nawiazuje do pierwowzoru i jest swietny ale sam kawałek rozczarował mnie mocno


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Billy Idol
PostNapisane: 19 lip 2008, o 09:36 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 cze 2004, o 12:46
Posty: 7933
nowe kawalki ze skladaka

John Wayne
http://youtube.com/watch?v=tx9uHMpD-KY

New Future Weapon
http://youtube.com/watch?v=xJZp8cJuDj8


dosc przyjemne

_________________
some people never go crazy ... what truly boring lives they must lead


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Billy Idol
PostNapisane: 19 lip 2008, o 15:45 
Offline
Heart Of A Lion
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 sty 2008, o 21:29
Posty: 1141
Lokalizacja: Szklana butla
Cytuj:
Niech zgadne-z plytki dolaczonej do marcowego TR?

Pewnie pól forum tak ma ( włącznie z toba czy mną :oops: )
:mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Billy Idol
PostNapisane: 22 lip 2008, o 16:23 
Offline
Killing Machine
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 gru 2003, o 18:33
Posty: 2081
Lokalizacja: Warszawa
Lubie, zwłaszcza że śpiewa podobnie do Iana Astbury'ego, którego uwielbiam

_________________
It's Tuesday Night And The Priest Is Back!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Billy Idol
PostNapisane: 31 lip 2008, o 17:53 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 cze 2004, o 12:46
Posty: 7933
painkiller napisał(a):
Lubie, zwłaszcza że śpiewa podobnie do Iana Astbury'ego, którego uwielbiam


przypomniales mi o Spirit-Light-Speed ... 8)

_________________
some people never go crazy ... what truly boring lives they must lead


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Billy Idol
PostNapisane: 16 paź 2009, o 12:00 
Offline
Dissident Aggressor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 mar 2005, o 17:30
Posty: 3068
Lokalizacja: Poznań
Ja z regularnych albumow moge z czystym sumieniem polecic jedynie Rebel Yell, na ktorym nie ma slabych kawalkow. Jest swietny, przebojowy rock w klimacie lat 80, i brzmi swiezo nawet dzisiaj.
Wlasciwie polowa albumu to hity, a reszta to tez naprawde dobre piosenki.
Z tych moze troche mniej znanych:
Do Not Stand in the Shadows
http://www.youtube.com/watch?v=6TYJqHQJe_s
uwielbiam takie kawalki, ten rytm pobudza do zycia!

The Dead Next Door:
http://www.youtube.com/watch?v=HoQ9d4AzVZI
ten mnie az chwyta za gardlo, przejmujacy zarowno muzycznie jak i tekstowo. Moze i ktos z was sie wzruszy? :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Billy Idol
PostNapisane: 16 paź 2009, o 17:24 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 cze 2004, o 12:46
Posty: 7933
jakies nowe cd chyba sie szykuje niedlugo(?)

_________________
some people never go crazy ... what truly boring lives they must lead


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Billy Idol
PostNapisane: 17 paź 2009, o 06:33 
Offline
Green Manalishi
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2008, o 09:59
Posty: 263
nawet best-ofa nie udało mi się przesłuchać w całości, ale ma ze cztery świetne kawałki ;)

_________________
Codziennie kupuję Przyjaciółkę bo nie lubię samemu chodzić po mieście.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Billy Idol
PostNapisane: 24 paź 2009, o 19:08 
Offline
Bloodsucker
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 kwi 2003, o 17:02
Posty: 570
Lokalizacja: Katowice
Stary dobry Billy :)
Jest jeszcze kawałek Speed, który był dużym hitem po części dzięki filmowi, ale sam w sobie jest taką rakietą, pamiętam, że jeździłem na nartach z discmanem i słuchawkami na uszach i to było to :)

_________________
Let me see ya fuckin' cigarette's lighter


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Billy Idol
PostNapisane: 25 paź 2009, o 10:40 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 cze 2004, o 12:46
Posty: 7933
leather_rebel napisał(a):
Jest jeszcze kawałek Speed


nie znalem, b.dobry :o

_________________
some people never go crazy ... what truly boring lives they must lead


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Billy Idol
PostNapisane: 22 paź 2014, o 19:29 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 cze 2004, o 12:46
Posty: 7933
po wyjątkowo słabym nowym Can't brerak me down (nawet nie włączajcie) takie oto zaskoczenie... dobrze buja i są znów Cyberpunkowe screamy

_________________
some people never go crazy ... what truly boring lives they must lead


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Billy Idol
PostNapisane: 7 lut 2016, o 23:17 
Offline
Dissident Aggressor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 mar 2005, o 17:30
Posty: 3068
Lokalizacja: Poznań
Czy ktos oprocz mnie lubi Pumping on Steel? Jeden z moich ulubionych kawalkow Billy'ego. Fajny ma klimat, seksi :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL