Judas Priest - Defenders Of The Faith

Polskie Forum Dyskusyjne
Teraz jest 24 wrz 2017, o 03:28

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lut 2005, o 15:35 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 cze 2004, o 12:46
Posty: 7933
WICKER MAN napisał(a):
Zwykła wersja CD Angel Of Retribution już jest w warszawskich Media Marktach! Za kilka godzin po nią jadę. :twisted:


:shock: ja jade w niedziele - mam nadzieje ze już dostarcza wersje z CD ...

Wicker daj znać ile sobie liczą za ów stuff :wink: :twisted: :twisted: :twisted:

_________________
some people never go crazy ... what truly boring lives they must lead


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lut 2005, o 16:42 
Offline
Killing Machine
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 gru 2003, o 18:33
Posty: 2081
Lokalizacja: Warszawa
cholerka ja sobie poczekam, az troche kasy spłynie...
ostatnimi czasy spłukałem się :oops:
akurat przed premierą - fuck!

_________________
It's Tuesday Night And The Priest Is Back!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lut 2005, o 17:03 
Offline
Rocka Rolla
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 wrz 2003, o 16:27
Posty: 227
Lokalizacja: Legionowo
nie jestes sam,ja zarezerwowalem reszte geldow na koncert+przejazd a wiec na CD poki co nie mam :/

_________________
"Sworn to avenge
Condemn to Hell
Tempt not the Blade
All fear the Sentinel"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lut 2005, o 17:11 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 cze 2004, o 12:46
Posty: 7933
hehe a ja jutro robie rodzine imieninki :twisted: :twisted: :twisted: :lol: :wink:

_________________
some people never go crazy ... what truly boring lives they must lead


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lut 2005, o 18:31 
Offline
Metal God
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lip 2004, o 16:25
Posty: 19459
Lokalizacja: Neverland
Ja tez juz mam plytke!!!
Kupilem w krakowskim EMPIKU za 65 zł.
Bylem juz o 13:00 ale nie bylo niestety , pozniej 5 minut przed zbiorką mojejm klasy o 14:50 pognalem jeszcze raz i bylo!!!!
Kupilem jako pierwszy!!
Na folii naklejona byla biala reklama koncertu.
Szkoda ze w booklecie nie ma zdjec tylko same teksty , ale plytka masakra!!
Zreszta wszyscy ją znamy. :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lut 2005, o 18:36 
Offline
Metal God
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lip 2004, o 16:25
Posty: 19459
Lokalizacja: Neverland
Aha...i jeszcze jedno: nadruk na plycie jest identyczny jak na singlowym promo-ale bardzo przyjemny w dotyku :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lut 2005, o 18:42 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 cze 2004, o 12:46
Posty: 7933
Tyrant napisał(a):
Aha...i jeszcze jedno: nadruk na plycie jest identyczny jak na singlowym promo-ale bardzo przyjemny w dotyku :P


a na singlowym promo moze nie miły w dotyku - pewnie taki sam jest :wink:

masz wresjie z DVD ????? :idea:

ile stron ma ksiazeczka i jak mniejwiecej to wyglada - jak to nie ma żadnych zdejec - nawet jednego ???? :?

_________________
some people never go crazy ... what truly boring lives they must lead


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lut 2005, o 18:47 
Offline
Bloodsucker
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 kwi 2003, o 17:02
Posty: 570
Lokalizacja: Katowice
W Katowicach tez. Ale ja pojade na razie posluchac :)

_________________
Let me see ya fuckin' cigarette's lighter


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lut 2005, o 18:52 
Offline
Metal God
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lip 2004, o 16:25
Posty: 19459
Lokalizacja: Neverland
Mam wydanie bez DVD-za 65 zł to chyba jasne.
TAkiego papieru w booklecie to jeszcze nie widzialem -gruby , znakomita jakosc po prostu miodzio.Ksiazeczka ma 16 stron:

1 strona -okladka
2 strona-tekst Judas R.-(wszytskie tesksty duzymi drukowanymi literami,oczywiscie na czarnym tle)Oprocz tego na samej gorze drugiej strony na czerwono niezwykle ciekawy tekst nawiazujacyd o SWODa ale to juz sami zobaczycie.
3 strona-aniol jak z okladki caly w srebrnm kolorze.
4 strona-geba aniola z profilu w kolorze zileonym -cos w rodzaju tej jak na stronie jponline.
5 strona-tekst Deal
6 strona-teksty Revolution i Worth
7 strona dokonczenie tekstu worth zblizona fotka aniola w ciemnym koorze.
8 ,9 strona -teskty Demo i Wheels . W tle Piersi aniola z pieknym swiecacym na czerowno(pomaranczowo?) metalionem+pas aniola.
10 strona-MASAKRA-Kolorystka pomaranczowa-aniol powieszony na metalionie jak Jezus na krzyzu!!!
11 strona-tekst ANgel
12 strona-tekst Hellridera
13 strona-skrzydlo aniola
14 strona-tekst eulogy , lochness
15 strona-creditsy
16 strona-MEtalion jak na okladce revolution + spis utworow


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lut 2005, o 00:15 
Offline
Heart Of A Lion
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 kwi 2003, o 17:47
Posty: 1091
Lokalizacja: Warszawa
W warszawskim MM była za 56.90 (nawet w swojej reklamówce dali okładkę :D ).

Wqrwiła mnie nieco recenzja AOR w naszym Metal Hammerze - DŚ dał mu 4.8, a tytuł płyty miesiąca przyznano albumowi Armii. No comment! Świtała pisał, że słuchając płyty nie czuł takiego dreszczu emocji jak np. przy "Painkiller", a genialne IMHO "Wheels Of Fire" i "Angel" nazwał wypełniaczami. :roll: Chwalił za to "Hellrider" i "Lochness" (zresztą nie miał wyboru). Ale ogólnie żenada... MH schodzi na psy... Przynajmniej dali reklamę koncertu na całą stronę i mniejszą albumu. ;)

_________________
14 VI 2004 - Praga @ T-Mobile Arena V
10 VIII 2004 - Kansas City @ Verizon Wireless Amphitheater V
21 VIII 2004 - Chicago @ Tweeter Center V
7 IV 2005 - Brno @ Hala Rondo V
8 IV 2005 - Wiedeń @ Bank Halle V
3 XII 2005 - Wilno @ Ice Palace V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lut 2005, o 00:39 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 cze 2004, o 12:46
Posty: 7933
Widze ze miałes jeszcze jakies pozytywne odczucia co do Metal Hłammera - dla mnie ów kolorowe pisemko juz od dawna nie stanowi zadnej wartosci merytorycznej - czasami jak jestm w empiku to przejrze całosc w przeciagu 3-5 min i jakos nic tam nie potrafi zwrocic mojej uwagi - każdy wywiad zawiara te same pytania :lol: :roll: ... a co do płyta miesiaca i recenzji rzeczywiscie komentarz jest zbedny - widac ze ci-pa-nowie chyba za duzo czasu ogladaja muzyke w telewizorze :?

_________________
some people never go crazy ... what truly boring lives they must lead


Ostatnio edytowano 26 lut 2005, o 00:52 przez Priest, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lut 2005, o 00:43 
Offline
Heart Of A Lion
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 kwi 2003, o 17:47
Posty: 1091
Lokalizacja: Warszawa
A moja relacja z Ozzfestu? :roll: :P :lol: :wink:

_________________
14 VI 2004 - Praga @ T-Mobile Arena V
10 VIII 2004 - Kansas City @ Verizon Wireless Amphitheater V
21 VIII 2004 - Chicago @ Tweeter Center V
7 IV 2005 - Brno @ Hala Rondo V
8 IV 2005 - Wiedeń @ Bank Halle V
3 XII 2005 - Wilno @ Ice Palace V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lut 2005, o 00:53 
Offline
Machine Man
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2004, o 23:06
Posty: 2340
Lokalizacja: Katowice
Mam już też płytke. Dziś słyszałem ją po raz pierwszy...i powiem szczerze nie zwala mnie z nóg(zaraz posypią sie na mnie gromy). Dobry rasowy heavy metal,ale mimo wszystko spodziewałem się po nich czegoś więcej. Zespól chyba po raz pierwszy tak jawnie zrzyna z samych siebie(chociaż inspirowane wiadomo czym Hellrider i Judas Rising najlepsze na płycie). Od świeżości,pazura i polotu Painkillera dzielą jednak AoR lata świetlne,a sam album może też kojarzyć się z solowymi dokonaniami pana Halforda(szczeg Ressurection),czym akurat też nie jestem zachwycony. Mimo wszystko(narazie) dla mnie małe rozczarowanie..... Rety już czuje te cięgi :wink:

_________________
Do you realize?!
Do you realize?!
This world is totally Fugazi!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lut 2005, o 00:54 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 cze 2004, o 12:46
Posty: 7933
WICKER MAN napisał(a):
A moja relacja z Ozzfestu? :roll: :P :lol: :wink:


hehe jakos nie udało mi sie dotrzec do tego działu :wink: ... relacje z koncertów sa chyab jakos zaraz przed Humorem = czyt., Listy do redakcji / ogłoszenia :lol: :lol: :lol: tę rubryke zawsze czytam z zapartym tchem :lol: :roll:

_________________
some people never go crazy ... what truly boring lives they must lead


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lut 2005, o 00:59 
Offline
Heart Of A Lion
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 kwi 2003, o 17:47
Posty: 1091
Lokalizacja: Warszawa
Priest napisał(a):
WICKER MAN napisał(a):
A moja relacja z Ozzfestu? :roll: :P :lol: :wink:


hehe jakos nie udało mi sie dotrzec do tego działu :wink: ... relacje z koncertów sa chyab jakos zaraz przed Humorem = czyt., Listy do redakcji / ogłoszenia :lol: :lol: :lol: tę rubryke zawsze czytam z zapartym tchem :lol: :roll:


Ja tak samo. :lol: Polew na maxa; takie metalowe Bravo Girl. ;) Choć w sumie w angielskim Kerrangu nie jest lepiej - tylko, że tam mają różne seksualne ogłoszenia, reklamy sex-telefonów itp. ;)
A co do MH to zgadzam się z Tobą w pełni... Zresztą na polskim rynku nie ma w pełni obiektywnego i profesjonalnego magazynu poświęconego muzyce rock/metal... A szkoda. :( Ale o tym mamy już inny temat. ;)

Tailgunner napisał(a):
Mam już też płytke. Dziś słyszałem ją po raz pierwszy...i powiem szczerze nie zwala mnie z nóg(zaraz posypią sie na mnie gromy). Dobry rasowy heavy metal,ale mimo wszystko spodziewałem się po nich czegoś więcej. Zespól chyba po raz pierwszy tak jawnie zrzyna z samych siebie(chociaż inspirowane wiadomo czym Hellrider i Judas Rising najlepsze na płycie). Od świeżości,pazura i polotu Painkillera dzielą jednak AoR lata świetlne,a sam album może też kojarzyć się z solowymi dokonaniami pana Halforda(szczeg Ressurection),czym akurat też nie jestem zachwycony. Mimo wszystko(narazie) dla mnie małe rozczarowanie..... Rety już czuje te cięgi :wink:


:roll: No comment... :P ;)

Cytuj:
(chociaż inspirowane wiadomo czym Hellrider i Judas Rising najlepsze na płycie).


No czym? :P ;)

_________________
14 VI 2004 - Praga @ T-Mobile Arena V
10 VIII 2004 - Kansas City @ Verizon Wireless Amphitheater V
21 VIII 2004 - Chicago @ Tweeter Center V
7 IV 2005 - Brno @ Hala Rondo V
8 IV 2005 - Wiedeń @ Bank Halle V
3 XII 2005 - Wilno @ Ice Palace V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lut 2005, o 01:02 
Offline
Heart Of A Lion
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 kwi 2003, o 17:47
Posty: 1091
Lokalizacja: Warszawa
Jeszcze jedno info - ponoć audio na DVD z limitowanego wydania AOR zostało wyprodukowane i zmiksowane przez samego Toma Alloma! :twisted:

_________________
14 VI 2004 - Praga @ T-Mobile Arena V
10 VIII 2004 - Kansas City @ Verizon Wireless Amphitheater V
21 VIII 2004 - Chicago @ Tweeter Center V
7 IV 2005 - Brno @ Hala Rondo V
8 IV 2005 - Wiedeń @ Bank Halle V
3 XII 2005 - Wilno @ Ice Palace V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lut 2005, o 01:04 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 cze 2004, o 12:46
Posty: 7933
Tailgunner napisał(a):
Rety już czuje te cięgi :wink:


hehe no trudno - jednemu spodoba sie bardziej innemu mniej :wink: jeden zobaczy w tym zrzynke z JP inny z czegos innego .. normalna rzecza jest ze nie wszyscy padan na kolana i uznaja to za swietna płytke za jaka ja ja uważam a i tez pewnie znajda sie tacy ktorzy uewazaja że jest to płytka jeszcze lepsza niż w moim mniemaniu :wink: :idea: 8)

:lol:

_________________
some people never go crazy ... what truly boring lives they must lead


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lut 2005, o 09:50 
Offline
Bloodsucker
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 kwi 2003, o 17:02
Posty: 570
Lokalizacja: Katowice
Wiadomo, że dogodzić wszystkim nie sposób. Jako wytrawny słuchacz muzyki Judas Priest stwierdzam, że płyta jest BARDZO DOBRA. TO jest klasyczny Judas Priest!!! Oczywiście, że te brzmienia juz słyszeliśmy w ich muzyce, ale nie dziwię się, że własnie taką płytę nagrali. Wiadomo, że sesja musiała nieść ze sobą emocje i wspomnienia z dawnych lat, w końcu nagrywali w starym składzie po 14stu latach. Jak na powrót jest to materiał, który zasługuje na oklaski, bo równie dobrze moglibyśmy dostać jakiegoś totalnego gniota. Wszyscy na tym forum mielismy takie obawy, ale kiedy usłyszelismy tę płyte odetchnelismy z ulgą. Jestem przekonany, że jeżeli Judas nagra kolejną płytę będzie o wiele bardziej do przodu i wtedy Ci, którzy lubią klasyczne brzmienie będą niezadowoleni. Na tej płycie jest wszystko, co znam i lubię w Priest. A najbardziej wejście solówki w Demonizer... :)

_________________
Let me see ya fuckin' cigarette's lighter


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lut 2005, o 10:36 
Offline
Green Manalishi
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 gru 2004, o 20:10
Posty: 370
Lokalizacja: Polshit
Kurde !!! Przesłuchałem płytkę w MM i ręce mi się trzęsły. Deminizer jest strasznie szybki. Ogólne wrażenie to w Demonizerze i Hellraiderze gitary jak na Jugu. Duża część to typowy Judas, czuć ponadto robotę Roya. Czekam na wersję z DVD, mają do mnie dzwonić z MM. Oczywiście to moje zdanie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lut 2005, o 10:37 
Offline
Killing Machine
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 gru 2003, o 18:33
Posty: 2081
Lokalizacja: Warszawa
No nie spodziewałem się takeij recenzji w MH. Na powrót JP Świtała czekał 15 lat i nawet nie raczył w płycie miesiąca jej uwzględnić. Co ciekawe DoD Ironów byli w tej rubryce (i pare innych kaszanek) - no comments.

Ja starałem sie na płyte patrzeć w sposób obiektywany i nawet wetdy wychodzi, że jest to świetny album. Spokojnie mozna go dołączyć do klasyki

_________________
It's Tuesday Night And The Priest Is Back!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL