Judas Priest - Defenders Of The Faith

Polskie Forum Dyskusyjne
Teraz jest 24 wrz 2017, o 03:27

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 26 lut 2005, o 13:33 
Offline
Metal God
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lip 2004, o 16:25
Posty: 19459
Lokalizacja: Neverland
Na poczatek kilka slow o patronach plyty:
Są nimi:
-viva(music)
-rockmetal.pl
-independent (http://www.independent.pl)
-radio 94
-radio flash

Na rockmetalu mozna wygrac jeden z 15 ezemplarzy plytki.Wystarczy odpowiedziec na 2 proste pytania.
Nie jest to co prawda wydanie z DVD ,ale dla tych ktorzy nie maja obecnie kasy darmowa plytka na pewno sprawi duzo przyjemnosci.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 lut 2005, o 13:38 
Offline
Green Manalishi
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 gru 2004, o 20:10
Posty: 370
Lokalizacja: Polshit
Dzięki .Już wysłałem :lol: :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lut 2005, o 13:59 
Offline
Metal God
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lip 2004, o 16:25
Posty: 19459
Lokalizacja: Neverland
Znając twoje szczescie za tydzien bedzie w twoich lapach :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 mar 2005, o 00:36 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 cze 2004, o 12:46
Posty: 7933
dzisaij był konkurs na vivie i tez mozna wygrac AOR ... tak wiec ja jeszcze sie wstrzymuje z zakupem do czasu ogłoszenia wynikow :wink:

_________________
some people never go crazy ... what truly boring lives they must lead


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 mar 2005, o 01:55 
Offline
Exciter
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 maja 2003, o 17:01
Posty: 5081
Priest napisał(a):
dzisaij był konkurs na vivie i tez mozna wygrac AOR ... tak wiec ja jeszcze sie wstrzymuje z zakupem do czasu ogłoszenia wynikow :wink:


kurva zawsze zapomne ze w poniedzialki tez to leci, nieraz w niedziele spojrze...wczoraj jak przelaczylem to akurat Angra leciała :P

_________________
Accept kopie dupe, Mechanical Resonance, rofl, szał ciał cycki na wierzchu, D.A.J.O. , facetos w rajtuzos, T.O.T.A.L. pomidorki, pozerze gówniarski, kostka iommiego, acz - kolwiek, lal^^, Majki, Wycofać albumy z Ripperem, Rob to falseciarz, Wygrać se bilet, /siostry Tyra/, skaczące brudasy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 mar 2005, o 11:42 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 cze 2004, o 12:46
Posty: 7933
GRINDER napisał(a):
Priest napisał(a):
dzisaij był konkurs na vivie i tez mozna wygrac AOR ... tak wiec ja jeszcze sie wstrzymuje z zakupem do czasu ogłoszenia wynikow :wink:


kurva zawsze zapomne ze w poniedzialki tez to leci, nieraz w niedziele spojrze...wczoraj jak przelaczylem to akurat Angra leciała :P


no w niedziele miałem ogladac bo brat mi powiedział ze bedzie Angra ale sobie odpusciałem - nie zebym był fanem angry ale nagrywam sobie na kasety teledyski heavy/thrash ... mam juz 12 godz :twisted: :D ... a włąsnie w ten poniedziałek było REVOLUTION :twisted: :twisted: :twisted: i do tego Masterplan i Testament ... a no i Motorhead takze nawet sporo jak na ten program muzyki z kreagu heavy/thrash :)

_________________
some people never go crazy ... what truly boring lives they must lead


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 mar 2005, o 15:42 
Offline
Heart Of A Lion
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 kwi 2003, o 17:47
Posty: 1091
Lokalizacja: Warszawa
Powtórka Hells Kitchen powinna być w niedzielę - mam rację? Wtedy nagram sobie klip Revolution... :twisted: 8)

_________________
14 VI 2004 - Praga @ T-Mobile Arena V
10 VIII 2004 - Kansas City @ Verizon Wireless Amphitheater V
21 VIII 2004 - Chicago @ Tweeter Center V
7 IV 2005 - Brno @ Hala Rondo V
8 IV 2005 - Wiedeń @ Bank Halle V
3 XII 2005 - Wilno @ Ice Palace V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 mar 2005, o 15:58 
Offline
Killing Machine
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 gru 2003, o 18:33
Posty: 2081
Lokalizacja: Warszawa
Niestety nie ma Vivy

_________________
It's Tuesday Night And The Priest Is Back!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 mar 2005, o 19:10 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 cze 2004, o 12:46
Posty: 7933
WICKER MAN napisał(a):
Powtórka Hells Kitchen powinna być w niedzielę - mam rację? Wtedy nagram sobie klip Revolution... :twisted: 8)


zgadza sie - bodajze o 23.00 .. Revolution powienin byc ok 23.20 .... a Masterplan i Testament ok 23.40 :)

_________________
some people never go crazy ... what truly boring lives they must lead


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 mar 2005, o 21:42 
Offline
Prisoner Of Your Eyes
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 kwi 2003, o 13:05
Posty: 2672
na jakiej vivie? mam tylko niemiecka wersje jedynki...

_________________
Halford potrafi zaśpiewać wszystko, ten wokal tworzy historię, w tym głosie jest siła i melodia, lekkość i powaga, cały tragizm i wrażliwość świata tego, i wszyscy… Robert Plant, a nawet Bon Jovi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 mar 2005, o 21:48 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 cze 2004, o 12:46
Posty: 7933
Tipton napisał(a):
na jakiej vivie? mam tylko niemiecka wersje jedynki...


Viva Polska ma sie rozumiec program Hellskitchen ... swoja droga dupny ale raz na jakis czas puszcza cos heavy :twisted: choc dominuje nowomodny klimat :roll: :?

_________________
some people never go crazy ... what truly boring lives they must lead


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 mar 2005, o 18:46 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 cze 2004, o 12:46
Posty: 7933
Wygrałem 8) :twisted: :twisted: :twisted: :D

_________________
some people never go crazy ... what truly boring lives they must lead


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 mar 2005, o 18:52 
Offline
Metal God
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lip 2004, o 16:25
Posty: 19459
Lokalizacja: Neverland
Na rockmetalu???
Niemozliwe.. :shock:
KIedy byly wyniki?? :idea:
Do mnie nie przyszedl zaden mail z powiadomieniem o wynikach :?
Ehhh :(
W kazdym razie gratuluję :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 mar 2005, o 18:54 
Offline
Killing Machine
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 gru 2003, o 18:33
Posty: 2081
Lokalizacja: Warszawa
Priest napisał(a):
Wygrałem 8) :twisted: :twisted: :twisted: :D

Mam podejrzenia, czy abyś napewno nie miał jakich konekcji z diabłem
na listening party wygrałeś, twój kumpel wygrał singla, a terez masz za darmoche AoR. Podejrzane :roll:

_________________
It's Tuesday Night And The Priest Is Back!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 mar 2005, o 19:01 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 cze 2004, o 12:46
Posty: 7933
Tyrant napisał(a):
Na rockmetalu???
Niemozliwe.. :shock:
KIedy byly wyniki?? :idea:
Do mnie nie przyszedl zaden mail z powiadomieniem o wynikach :?
Ehhh :(
W kazdym razie gratuluję :D


no raczej wygrał mój brat ale powiedizał ze płyta jest moja - wyjasniłem to juz w temacie - mozna zamiawiac :wink: ... a wyniki sa na stronie :D

Cytuj:
Mam podejrzenia, czy abyś napewno nie miał jakich konekcji z diabłem
na listening party wygrałeś, twój kumpel wygrał singla, a terez masz za darmoche AoR. Podejrzane


hehe :lol: :lol: :lol: chyba odkryłes moja tajemnice :twisted: :twisted: :twisted: 8) :wink:

_________________
some people never go crazy ... what truly boring lives they must lead


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 mar 2005, o 19:04 
Offline
Metal God
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lip 2004, o 16:25
Posty: 19459
Lokalizacja: Neverland
No coz nie wygralem , ale za to bedzie podobno szansa na wygranie kolejnych plyt , gdyz konkurs cieszyl sie niebywalym zainteresowaniem.
Za drugim razem musze wygrac!! :twisted: :twisted: :twisted:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 mar 2005, o 20:44 
Offline
Heart Of A Lion
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 kwi 2003, o 17:47
Posty: 1091
Lokalizacja: Warszawa
Lepiej biegnijcie do sklepów po swoje limited edition, bo niedługo na pewno ich zabraknie. :P A tak to może przyczynimy się do dobrej pozycji AOR na polskiej liście sprzedaży. 8) :wink:

_________________
14 VI 2004 - Praga @ T-Mobile Arena V
10 VIII 2004 - Kansas City @ Verizon Wireless Amphitheater V
21 VIII 2004 - Chicago @ Tweeter Center V
7 IV 2005 - Brno @ Hala Rondo V
8 IV 2005 - Wiedeń @ Bank Halle V
3 XII 2005 - Wilno @ Ice Palace V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 mar 2005, o 20:46 
Offline
Abductor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 wrz 2004, o 16:57
Posty: 4824
Lokalizacja: home
eh tez nie wygralem :(

_________________
an!mati0ns


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 mar 2005, o 20:52 
Offline
Metal God
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lip 2004, o 16:25
Posty: 19459
Lokalizacja: Neverland
Ja mam juz oryginal od 25.02 wiec o miejsce AORA na polskich chartsach sie nie martw :wink:
A tak btw..Wicker , czy ty masz 2 sztuki AORA(limited i zwyklą)??? 8)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 mar 2005, o 20:53 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 cze 2004, o 12:46
Posty: 7933
Tyrant napisał(a):
No coz nie wygralem , ale za to bedzie podobno szansa na wygranie kolejnych plyt , gdyz konkurs cieszyl sie niebywalym zainteresowaniem.
Za drugim razem musze wygrac!! :twisted: :twisted: :twisted:


hehe ja też startuje w kolejnym konkursie wiec jeden egzemplarz mozna już od puli nagród odliczyc :lol: :wink:

_________________
some people never go crazy ... what truly boring lives they must lead


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL